چند مورد که باید درمورد داکت اسپیلیت ایران رادیاتور ۳۰۰۰۰ سایت تاسیسات دات کام بدانید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جامع ترین اخبار ایران و جهان در حوزه پزشکی را در این وبگاه مطالعه نمایید.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 18
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 22
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 112
:: بازدید ماه : 672
:: بازدید سال : 6093
:: بازدید کلی : 22554

RSS

Powered By
loxblog.Com

جامع ترین اخبار ایران و جهان در حوزه پزشکی را در این وبگاه مطالعه نمایید

چند مورد که باید درمورد داکت اسپیلیت ایران رادیاتور ۳۰۰۰۰ سایت تاسیسات دات کام بدانید
پنج شنبه 15 آبان 1399 ساعت 11:58 | بازدید : 195 | نوشته ‌شده به دست نیکیتا | ( نظرات )

با توجه به اینکه در فصل سرما واحد خارجی از کار افتاده و آب گرم نیز از طریق سیستم پکیج تأمین می‌شود، مصرف برق و گاز کاهش می‌یابد و هزینه‌ها تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور ۳۰۰۰۰ گرید A

داکت اسپلیت ایران رادیاتور 30000 Grade A یک سیستم تهویه مطبوع ساخت گروه صنعتی ایران رادیاتور واقع در شمال ایران، رشت است. گروه صنعتی ایران رادیاتور هم اکنون بزرگترین تولید کننده رادیاتور آلومینیومی، رادیاتور دیواری و مشعل (خانگی و صنعتی) در خاورمیانه است.

در سال 1979، شرکت ایران رادیاتور با یک ماشین و چند کارگر ساختمانی در زمینی به مساحت حدود 1500 متر مربع در تهران تأسیس شد و در سال 1987، به دلیل رشد سریع و شوک‌های فضای تولید، کارخانه به شهر صنعتی رشت، که می‌تواند در فضا گسترش یابد. گروه صنعتی ایران رادیاتور خط تولید داکت اسپلیت را راه اندازی کرده است.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور 30000 دارای واحد داخلی و خارجی است. واحد بیرونی داکت اسپلیت ایران رادیاتور سایت تاسیسات دات کام مانند یک بخش عادی شامل کمپرسور و کندانسور است، اما یونیت داخلی یا کولر گازی شما دارای دریچه‌هایی است تا هوای تهویه را به قسمتهای مختلف مکان مورد نظر مانند اتاقهای مختلف یک ساختمان هدایت کند.

به دلیل وجود این کانالها، برای شکاف زیباتر داکت، رادیاتور درجه A ایران معمولاً در داخل سقف کاذب فرو رفته نصب می‌شود. واحد داخلی و فضای باز رادیاتور اسپلیت ایران داکت اسپلیت 30000 از طریق لوله‌های مسی به یکدیگر متصل می‌شوند.

نکاتی که هنگام خرید داکت اسپلیت باید بدان توجه نمود

اگر می‌خواهید در مکانی که جریان هوای تهویه دار به طور مداوم از آن جدا می‌شود، از داکت اسپلیت استفاده کنید، بهترین گزینه به جای شکاف داکت مجهز به اینورتر، یک کانال تقسیم طبیعی است.

در چنین شرایطی، به دلیل تهویه مداوم هوا، سیستم اینورتر مجبور است با تمام ظرفیت کار کند و تاثیری در مصرف انرژی نخواهد داشت و هزینه اضافی برای اینورتر پرداخت خواهید کرد که تاثیری در هزینه‌های شما نخواهد داشت.

مورد دیگری که توجه به آن هنگام خرید داکت اسپلیت بسیار مهم است، حساسیت سیستم است. این حساسیت در مارکهای مختلف کانالهای split متفاوت است. همچنین، یکی از موارد دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، درخواست کارشناس برای بازدید از سایت نصب دستگاه است.

برای کنترل تقسیم از طریق براکت های سقف کاذب و مجاری (کانال‌های فلزی)، از محل تقسیم برای خروجی هوا استفاده کنید و اگر به برق سه فاز دسترسی ندارید، از استفاده از انشعابات با ظرفیت بالاتر خودداری کنید به 36000 و در صورت لزوم، از چندین تقسیم با ظرفیت کمتر استفاده کنید.




:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: